Forum www.londonrpg.fora.pl Strona Główna

 Trochę wyjaśnień =]

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ava
Administrator



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:55, 13 Kwi 2010    Temat postu: Trochę wyjaśnień =]

Ponieważ mogą być pewne niejasności :
1. W mailach, telefonach, Skype, Listach, poczcie elektronicznej zakładamy osobne tematy w których wszyscy mogą pisać tzn. Jeśli postać X chce wysłać sms do osoby Y to pisze w temacie "telefon osoby Y" chyba jasne nie ?
2. W National History Museum w strefach są podane jako tematy nazwy wystaw.
3. W blogi są jako osobne tematy i piszemy je tak jakby to POSTAĆ je pisała.
4. W gazecie będą pisać tylko redaktorzy.

W razie jakichkolwiek jeszcze niejasności zapraszam na Pw.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.londonrpg.fora.pl Strona Główna -> Zasady gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin